• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка вихователя-методиста

МЕТОДИСТ ДНЗ

Тертична Анна Миколаївна

Методист – політ думок у безхмар’я до висот.

Це – професія душі, це – скарбниця знань усіх.

Методист – учитель, друг і порадник, а навкруг.

Біля нього скільки світла, що творчість квітами розквітла.

Методист – це в серці стук, працьовитість вмілих рук.

Це методики криниця і майстерності крамниця.

Вихователь - методист. Хто це?

Вихователь-методист займається методичною роботою та організує весь освітньо-виховний процес в дитячому садку. Якщо коротко, то методист аналізує, планує, організовує, координує, контролює діяльність педагогічного колективу. Разом із завідувачем він керує колективом дитячого садка, беручи участь у добиранні кадрів, у розробленні та впровадженні програм розвитку і педагогічних планів. Комплектує групи навчальними посібниками, іграми, іграшками, організовує співпрацю з іншими дошкільними закладами, школами, дитячими центрами, музеями та ін.

Вихователь-методист проводить ґрунтовну методичну роботу у педагогічному колективі: відкриті заняття для вихователів, семінари, індивідуальні та групові консультації. Крім того, він бере участь у роботі з батьками: готує стенди, папки, що присвячені сімейному вихованню та ін. Робоче місце методиста, як відомо, методичний кабінет. Там кожен педагог може отримати практичну допомогу в організації роботи з дітьми, а батьки можуть проконсультуватися з приводу розвитку дитини, отримати відповіді на питання про педагогічний процес в дитячому садку...

Ще одне завдання методиста, мабуть, найважливіше, - розуміти і правильно оцінювати сили і можливості кожного педагога, знати, що важливо для нього в житті, до чого він прагне, щоб задовольнити потребу кожного педагога в повазі, визнанні та самореалізації.

Вихователь – методист контролює:

Ø стан навчально-виховної роботи в різних вікових групах;

Ø виконання освітніх програм, запровадження нових освітніх технологій;

Øкалендарні плани та іншу документацію педагогів;

Øнаявність і зберігання дитячих робіт;

Øроботу педагогів щодо підвищення кваліфікації

Аналіз обладнання методичного кабінету

Методичний кабінет дошкільного навчального закладу - центр методичної роботи в дошкільній установі, який здійснює навчально - методичне забезпечення педагогічного процесу, стимулює вдосконалення фахової підготовки педагогічних працівників, створює умови для упровадження в практику роботи дошкільного закладуінноваційних технологій та досягнень найкращого педагогічного досвіду.Наповнення кабінету інформаційне та змістовне, сучасне та естетичне, доступне у користуванні та задовольняє потреби педагогів дошкільного закладу у професійному самовираженні і самореалізації, саморозвитку та самовдосконалення. Простір кабінету розподілено на зони.

Робоча зона вихователя – методиста оснащена зручними меблями, комп'ютером. Зона колективної роботи дає змогу проводити педагогічні наради, семінари, консультації тощо, облаштована письмовими столами, стільцями. Створені умови для індивідуальної роботи, де педагоги можуть спокійно працювати з матеріалами бібліотеки, яка складається з великої кількості методичної літератури та періодичних видань. Зона презентації представлена настінними стендами, де розміщується необхідна інформація про діяльність педагогічного колективу, періодичні та постійно діючи виставки. У інформаційному стенді розташована інформація про річні завдання дошкільного навчального закладу; інформація про семінари – практикуми, плани творчої групи, методичного об’єднання. У методичному куточку «Готуємося до педагогічної ради» педагоги можуть ознайомитися з рішенням минулої педагогічної ради, з питаннями, які будуть розглядатися на наступній педагогічній раді. На стенді «Атестація» розташовані «Типове положення про атестацію педагогічних працівників», перспективний план проходження атестації, теми, які обрали педагоги в між атестаційний період, склад атестаційної комісії. Матеріали методичного кабінету накопичуються у відповідних папках зручно розміщені, систематизовані за напрямками діяльності дошкільного навчального закладу, вікових груп. В наявності концептуальні, урядові, нормативно - правові та інструктивно-законодавчі документи, наукова література, періодичні видання. В наявності і матеріали співпраці з батьками: методичні рекомендації, консультації, рекомендації щодо проведення нових та інтерактивних форм роботи з батьками. Групування матеріалів методичного кабінету є умовним, орієнтовним і змінюється залежно від потреб колективу, бачення вихователя-методиста.

Режим роботи методичного кабінету стабільний: відповідає потребам педагогів. Виділено конкретний час на групову та індивідуальну роботу вихователя – методиста з педагогами, на роботу педагогів з методичною літературою. Якщо у педагогічної діяльності виникають професійні проблеми, у режим роботи методичного кабінету вносяться коригування. Створений комп'ютерний банк даних бібліотечного фонду, систематично поповнюється сучасними виданнями, навчально-методичними посібниками та довідково - інформаційними матеріалами.

Кiлькiсть переглядiв: 4501

Коментарi